BSM. Barcelona Serveis Municipals
Carrer de Calàbria, 66
08015
Barcelona
×

Missatge d'estat

The page style have been saved as Groc/Blau.

Valoracions

  • 4
    La teva valoració: 4
    dissabte, 20 juny 2026
    Zoo de Barcelona

    Visita lliure al Zoo de Barcelona

    Molt interessant i motivadora per a persones nouvingudes!
    Sortida molt motivadora per a persones nouvingudes
    Istar
    Montull
    Projecte ACOLLIDA.CORNELLÀ
    Migració i Persones refugiades
  • 5
    La teva valoració: 5
    dissabte, 13 juny 2026
    Zoo de Barcelona

    Visita lliure al Zoo de Barcelona

    maravilloso
    Siempre el personal del zoo es muy amable con nuestros grupos.
    Leticia
    Meira Lema
    Pisos d'Autonomia per a persones en risc d'exclusió derivades per CSS
    Migració i Persones refugiades
  • 5
    La teva valoració: 5
    dilluns, 15 juny 2026
    Parc d'atraccions Tibidabo

    TibiTour - Visita guiada pel Tibidabo

    Hem après coses noves i no hem parat de gaudir i de riure.
    Vam poder aprendre moltes coses noves sobre la història del parc i el seu fundador. La guia es deia Sandra i ha estat fantàstica! Hem gaudit molt del passeig, de les vistes i hem pogut passar una estoneta molt divertida dins la sala dels miralls; ha estat tota una sessió de risoteràpia. Estem molt agraïdes pel tracte i la visita, i recomanaríem aquesta activitat a altres grups al 100%.
    Celeste
    De la Cruz
    Centre dia dia Harmonia
    Dones en situació de vulnerabilitat
  • 5
    La teva valoració: 5
    dissabte, 6 juny 2026
    Zoo de Barcelona

    Visita lliure al Zoo de Barcelona

    Una experiència educativa
    Moltes gràcies al Zoo de Barcelona per acollir-nos i permetre’ns gaudir d’una visita tan especial. Ha estat una experiència molt enriquidora per a totes.
    Elvira
    Méndez
    Associació Salut i família. Suport a dones i famílies
    Dones en situació de vulnerabilitat
  • 3
    La teva valoració: 3
    dissabte, 4 octubre 2025
    Zoo de Barcelona

    Visita lliure al Zoo de Barcelona

    Ha estado bien.
    Ya sé que tiene muchos años... ( soy de Barcelona ) pero, los cristales de los animales están muy sucios. Hay sitios nuevos ( hace 10 años qué no íbamos ) . Y pocos animales . La zona de los insectos está muy bonita y renovada. La zona africana también. Aunque todavía queda mucho trabajo.. la visita, espero repetir, pero con guías. Gracias por la oportunidad que hemos pasado en familia.
    Esther
    Nache Cotes
    Serveis Socials Bàsics de El Vendrell - Dones i Gent Gran
    Dones en situació de vulnerabilitat