Estilo actual: Estándar

El Teatre des Born i l’OCIM s’uneixen per tornar a donar vida a l’univers de Charles Chaplin amb una de les seves pel·lícules més icòniques: La quimera de l’or (The Gold Rush).
La projecció de la pel·lícula, amb subtítols, anirà acompanyada de la banda sonora interpretada en directe, en una experiència que uneix cinema i música en viu. Cada gest, cada mirada i cada gag de Chaplin troben resposta en l’orquestra, que acompanya l’acció amb una precisió sorprenent.
El resultat és una manera emocionant i molt especial de redescobrir un clàssic del cinema mut, en què la pantalla i la música respiren al mateix temps.
Una vetlada per gaudir de l’humor, la tendresa i la humanitat de Chaplin amb tota la força d’una orquestra en directe.
Acerca Cultura, ¡aún más cerca!
Selecciona tu provincia y disfruta de la cultura para todos