Recinte Modernista Sant Pau
C. Sant Antoni Maria Claret, 167
08025
Barcelona

Valoraciones

  • 5
    Your rating: 5
    Larunbata, 2026, Ekain 20
    Recinto Modernista de Sant Pau

    Visita guiada al Recinte Modernista de Sant Pau

    Espectacular!
    Dissabte vam realitzar una visita guiada pel recinte modernista , molt interessant , ben conduïda i explicada per la Carla, la guia assignada. El recinte és espectacular!
    Markos
    Moya
    Ateneu Divers Cultura, oci i comunitat per a persones amb discapacitat intel·lectual
    Adimen desgaitasuna
  • 5
    Your rating: 5
    Larunbata, 2026, Ekain 13
    Recinto Modernista de Sant Pau

    Visita guiada al Recinte Modernista de Sant Pau

    Ha estat meravellosa i molt enriquidora.
    El guia assignat ha estat excel·lent: va oferir un acompanyament proper i agradable, i la seva manera d’explicar va fer que tots gaudíssim de la visita fins a l’últim minut.
    Elvira
    Méndez
    Associació Salut i família. Suport a dones i famílies
    Kalteberatasun-egoeran dauden emakumeak
  • 5
    Your rating: 5
    Astelehen, 2026, Ekain 8
    Recinto Modernista de Sant Pau

    Visita guiada al Recinte Modernista de Sant Pau

    Descobrir un Hospital de Sant Pau com mai
    Una experiència increible. Una guia, la Mar, que va ser atenta amb el nostre grup i es va adaptar al perfil dels nostres residents. Vam gaudir dels espais restaurats i acondicionats tot seguint les explicacions. Repetirem.
    VICTOR
    BARRALLO
    Residència MARLA Diagonal
    Adineko pertsonak
  • 5
    Your rating: 5
    Ostirala, 2026, Otsail 6
    Recinto Modernista de Sant Pau

    Visita lliure al Recinte Modernista de Sant Pau

    Recomendable
    Esta visita ha gustado muchísimo. La recomendamos 100%. Es visita libre pero se puede seguir facilmente.
    CRISTINA
    CRUZ ARANDA
    Asociación Feminista de Acción Interseccional A Tu Vera
    Kalteberatasun-egoeran dauden emakumeak
  • 5
    Your rating: 5
    Asteazkena, 2026, Apirilak 29
    Recinto Modernista de Sant Pau

    Visita lliure al Recinte Modernista de Sant Pau

    El grup de nens i nenes van gaudir molt
    El grup de nens i nenes van gaudir i aprendre molt, ha sigut una sortida cultural però divertida. Gràcies
    Olga
    Adell Fite
    Fundació Ànima
    Haurtzaroa eta gaztaroa